Kadra

DSCF9914(1)mgr Martyna Stanisławska
Dyrektor
Publicznego Przedszkola „Przystań Elfów”

Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym i absolwentką studiów I i II stopnia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, ukończyła specjalizację z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, wychowania przedszkolnego oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z zarządzania w oświacie, szereg kursów i szkoleń z zakresu m.in. Treningu Umiejętności Społecznych, narzędzi diagnostycznych KORP, bajkoterapii, dogoterapii. Prywatnie prowadzi Centrum Terapii w Warszawie, a w wolnych chwilach uwielbia podróżować.

Doświadczenie zdobywała przez pierwsze lata jako nauczyciel wspomagający w kolejnych latach jako dyrektor placówek niepublicznych o charakterze integracyjnym i terapeutycznym. W swojej pracy stara się zapewnić dzieciom poczucie bezpieczeństwa i akceptacji, oraz stworzyć jak najlepsze warunki dla ich rozwoju.  Troszczy się o to, aby w Przystani Elfów, każdy miał powód do uśmiechu, czuł się potrzebny i akceptowany.

Internet (47)(Urlop od 01.02. 2022r. do 2023r.)
mgr Rosłon Żaneta

Dyrektor Publicznego Przedszkola „Przystań Elfów”

Z wykształcenia jestem absolwentką studiów pedagogicznych  I i II stopnia na kierunku – „Pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną” w WSP ZNP oraz studiów podyplomowych  – „Marketing i zarządzanie oświatą”.  Prywatnie jestem mamą rocznego synka – Stasia.
Z przedszkolem związana jestem od początku jego istnienia. Przez pierwsze lata zdobywałam doświadczenie jako nauczyciel. Zdając sobie sprawę z tego, że praca z dziećmi to moja pasja. Uważam, że dzieciństwo to najważniejszy okres w życiu każdego człowieka, dlatego właśnie z tą myślą o dzieciach i dla dzieci zgodziłam się prowadzić tą placówkę, placówkę, w której na co dzień słychać dziecięcy śmiech – najpiękniejszy dźwięk na świecie. Moim założeniem jest tworzenie miejsca gdzie dzieci czują się bezpieczne i szczęśliwe, gdzie panuje atmosfera szacunku i akceptacji, gdzie każdy czuje się ważny i potrzebny. Największą nagrodą jest móc patrzeć w radosne i pełne ufności oczy „moich” dzieci, bo dzięki temu wiem, że mi się to udaje. W swojej pracy kieruję się przede wszystkim miłością do dziecka i wiarą w każde z nich. Dbam o to, by  w Naszej Przystani, każde dziecko miało prawo do uśmiechu, do samodzielności, do wiary w siebie, miało praw do sukcesu ale i błędu. Staram się dbać o sferę edukacyjną przedszkolaków ale przede wszystkim dostrzegać i  zaspakajać ich potrzeby emocjonalne. Wraz z całą kadrą dokładam wszelkich starań aby odkrywać dziecięce potencjały i stwarzać warunki do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju naszym Elfikom.

Grupa dzieci 3-letnich „Dzwoneczki”

Photo1Magdalena Niewiadomska
wychowawca grupy

Jestem nauczycielem mianowanym. Ukończyłam studia magisterskie na Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie na kierunku „Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna” oraz studia licencjackie na Wydziale Nauk Medycznych kierunek „Zdrowie Publiczne- Promocja Zdrowia”. Należę do „Elfikowej rodziny” od samego początku założenia przedszkola. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję i codziennie przynosi nowe doświadczenia. Lubię zdobywać nową wiedzę i umiejętności dlatego chętnie uzupełniam swoją wiedzę poprzez udział w różnych kursach i szkoleniach. Jestem osobą pogodną, która z uśmiechem idzie przez życie – staram się nim obdarzać i zarażać innych. Uśmiech towarzyszy mi każdego dnia w pracy z dziećmi.

Photo7Anna Gajak
asystent nauczyciela

Ukończyła studia magisterskie na kierunku „Edukacja Przedszkola i Wczesnoszkolna” na Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej- Curie. Absolwentka studiów licencjackich w Wyższej Szkole Nauk Społecznych „Pedagogium” w Warszawie na kierunku „Edukacja Obronną i Bezpieczeństwo Narodowe”.  Pracowała  4 lat w żłobku. Miłośniczka plastyki, geografii i historii. Jest osobą bardzo otwartą i kreatywną, co daje jej duże możliwości podczas pracy z dziećmi.

Grupa dzieci 3-letnich „Prymulki”

Photo3Aleksandra Michalska
wychowawca grupy

Nauczyciel kontraktowy. Ukończyłam studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku animacja społeczno-kulturowa z edukacją wczesnoszkolną. Aktualnie kontynuuję edukację na studiach II stopnia na w/w. uczelni. Moją pracę charakteryzuje poniższy cytat, który obrazuje podejście i zaangażowanie do pracy z dziećmi: „Miłość do ludzi i świata – to najważniejszy cel wychowania. Miłość więc cele wychowania jednoczy i wynosi ponad różnice kulturowe, religijne, polityczne, obyczajowe i wszelkie inne. W niej jest prawda, piękno i sens ludzkiego istnienia.” – Maria Łopatkowa

Photo0Urszula Kowalska
asystentka nauczyciela

Ukończyłam kurs w Policealnej szkole w Warszawie o kierunku asystent nauczyciela przedszkola, oraz kurs opiekunki dziecięcej. Moim marzeniem od ,,małego” było pracować z dziećmi,a w przedszkolu pracuję już kilka lat. Bardzo lubię swoją pracę, jestem osobą ciepłą, cierpliwą i uśmiechniętą. W swojej pracy staram się otaczać dzieci troską i zrozumieniem. Prywatnie jestem szczęśliwą mamą małej Zuzi.

Grupa dzieci 4 -letnich „Promyczki”

Photo11Marta Baranowska  
wychowawca grupy

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz Edukacja wczesnoszkolna, a także studia magisterskie na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne. Od zawsze moim marzeniem, była praca z dziećmi, która daje mi ogromną satysfakcję i radość. Jestem osobą otwartą i pozytywną. Moja praca jest moją pasją. Bardzo cieszą mnie sukcesy, które odnoszą dzieci, ich radość, uśmiech, szczerość, odkrywanie talentów. Kolejne „małe zwycięstwa” są najlepszą motywacją. Ważne jest dla mnie zdobywanie nowych umiejętności i nieustanny rozwój. Regularnie uczestniczę w kursach i szkoleniach doskonalących. W czasie wolnym uwielbiam poznawać nowe miejsca. Sama też wciąż uczę się od dzieci, których towarzystwo bardzo sobie cenię. To ich szczerość, bezpośredniość i żywiołowe reakcje weryfikują każdego dnia jakość moich zajęć i przyczyniają się do ciągłego doskonalenia metod mojej pracy. Moje motto życiowe to słowa Harolda Wilsona „Jestem optymistą, ale optymistą, który bierze ze sobą płaszcz przeciwdeszczowy”.

Photo4Paulina Maksymiec-Bierut
nauczyciel wspomagający

Absolwentka studiów licencjackich o kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, oraz studiów magisterskich o kierunku terapia pedagogiczna.Nauczyciel kontraktowy. Uzyskała certyfikat I i II stopnia z zakresu diagnozy i terapii ręki, ukończony kurs pediatryczny z zakresu pierwszej pomocy. Należy do grona osób, dla których pedagogika i psychologia są pasją, a wsparcie dzieci w rozwoju ogromną satysfakcją. Prywatnie mama dwójki dzieci. Pracę z dziećmi rozpoczęła już w wieku 16 lat jako wolontariuszka w Wielofunkcyjnej Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej. Pracowała również jako opiekun w świetlicy Środowiskowej i Socjoterapeutycznej z oddziałem Rehabilitacji z podopiecznymi w wieku od 5 do 15 lat.  Od 9 lat pracuje z dziećmi jako nauczyciel w przedszkolu.   Praca z dziećmi daje jej wiele satysfakcji oraz motywuje do poszukiwania twórczych metod pracy. W swoich działaniach kieruje się zasadami moralnymi i przede wszystkim dobrem dziecka. Najważniejsze jest to, aby dzieci czuły się bezpieczne i akceptowane. Uważa, że najważniejszy jest indywidualny rozwój każdego z nich.

Photo12Elwira Szewczyk
asystentka nauczyciela

Jestem osobą odpowiedzialną, energiczną i otwartą z poczuciem humoru. Przez kilka lat pracowałam w żłobku jako opiekun. Obecnie pełnię funkcję asystentki nauczyciela w grupie 4 – latków. Jednym z moich celów jest zachęcać dzieci do aktywnego spędzania czasu. Staram się dostrzegać potrzeby naszych podopiecznych i sprawiać aby każdy dzień ich pobytu w przedszkolu był dla nich wyjątkowy. Otaczam dzieci troską i zrozumieniem. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i radości. Czas wolny spędzam aktywnie. Moje zainteresowania to podróże, te mała i duże oraz wędkarstwo.

 Grupa dzieci 4-letnich „Mgiełki”

Photo0Magdalena Poczmańska
wychowawca grupy

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogiki o specjalności wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną. Brałam udział w szkoleniach i warsztatach dotyczących między innymi Pedagogiki Montessori, bajkoterapii, funkcjonowania dziecka z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego, symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania. Pracując z dziećmi staram się dbać o ich wszechstronny rozwój poprzez motywowanie ich do podejmowania różnorodnych działań, doświadczania, próbowania, rozwijania aktywności fizycznej, pobudzanie ciekawości i dociekliwości. Największą satysfakcją jest dla mnie to, kiedy moi podopieczni każdego dnia stają się coraz bardziej samodzielni oraz to, gdy widzę na ich twarzach zafascynowanie tematem. Pasjonuje mnie metoda Marii Montessori, która pozwala dzieciom na wszechstronny rozwój.

Photo10Aneta Szepietowska
asystentka nauczyciela

Pani Aneta jest osobą otwartą na nowe wyzwania, pomysłową oraz życzliwą dla dzieci i ich rodziców. Pomaga wychowawcy w zajęciach oraz dba o bezpieczeństwo dzieci, które jest dla niej priorytetem. Uwielbia pracę manualne, które dają jej dużo satysfakcji. Pani Aneta ukończyła kurs asystent nauczyciela z podstawami wczesnego rozwoju. Swoją przyszłość zawodową wiąże z pedagogiką przedszkolną.

Grupa dzieci 5-letnich „Szafirki”

Photo2Krystian Kucharski
wychowawca grupy

Ukończyłem studia z zakresu Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uczelni Korczaka w Olsztynie. Lubię pracę zarówno z dziećmi, jak również z osobami dorosłymi. Aktualnie studiuję prace socjalną z rodziną na wydziale nauk humanistyczno-społecznych. Odbyłem szkolenia z zakresu prowadzenia kreatywnych zajęć edukacyjnych z lego. Jestem organizatorem warsztatów kulinarnych, jak również zajęć dla dzieci z wykorzystaniem klocków LEGO czy Ozorobotów. Chętnie powracam do swojego rodzinnego miasta, aby współorganizować event’y dla mieszkańców, urozmaicając ofertę kulturalną miasta. Prywatne interesuje się gotowaniem i organizacją event’ow.

mMarianna Khodovitska
asystentka nauczyciela

Ukończyła Wyższą Szkołę Państwową i otrzymała wykształcenie wyższe pełne. Zdobyła kwalifikacje specjalisty rehabilitacji fizycznej oraz nauczyciela wychowania fizycznego. Jest osobą bardzo aktywną i zorganizowaną. Lubi stawiać przed sobą nowe cele i dążyć do ich realizacji. Prywatnie mama 8-letniego chłopca. W naszym przedszkolu realizuje treningi z przeszkodami (tor przeszkód z różnymi przyborami). Celem tych zajęć jest rozwijanie cech motorycznych: zwinności, szybkości, siły i koordynacji ruchowej. Swą cierpliwością, uśmiechem i wiedzą o małym człowieku wspiera jego codzienny rozwój.

 Grupa dzieci 5-letnich „Barwniki”

Photo8Marta Paciorek
wychowawca grupy

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Wczesna Edukacja z terapią pedagogiczną oraz studia magisterskie na kierunku Praca Socjalna na Uniwersytecie Gdańskim. Nauczyciel kontraktowy. Ukończyłam kurs animatora dziecięcego. Przez wiele lat prowadziłam warsztaty tematyczne z dziećmi w Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie, a także wiele eventów m.in współpracowałam z siecią kin Helios. Aktualnie kończę studia podyplomowe. Praca z dziećmi to moja wielka pasja, która przynosi mi dużo satysfakcji. Moim celem jest stworzenie takiej przestrzeni, w której dzieci będą czuły się bezpieczne i szczęśliwe.

Photo13Róża Troszczyńka
asystentka nauczyciela

Jestem studentką III roku jednolitych studiów magisterskich o kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Wyższej Szkole Menadżerskiej. Ukończyłam kurs opiekunki w żłobku oraz klubie dziecięcym. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości oraz satysfakcji. Pragnę, aby dzieci miały poczucie bezpieczeństwa oraz, aby na ich twarzach zawsze gościł uśmiech.

Grupa dzieci 5-letnich „Zefirki”

Photo4Niewiarowska Natalia
wychowawca grupy
pedagog specjalny

Ukończyłam studia I i II stopnia w Szkole Wyższej Związku Nauczycielstwa Polskiego, na kierunku pedagogika – w specjalizacjach: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna, a także ukończyłam studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Praca z dziećmi przynosi mi każdego dnia mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami moich wychowanków i ich osiągnięciami. Najważniejsze w relacjach z dziećmi jest dla mnie zbudowanie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa, która jest wstępem do pracy nad wszechstronnym rozwojem dzieci. W pracy z dziećmi przywiązuję dużą uwagę do ich samodzielności i rozwoju umiejętności, podczas różnych aktywności w przedszkolu, które są bardzo ważne na początkowych etapach edukacji. Wolne chwile spędzam aktywnie, uwielbiam podróżować i czytać książki.

 Photo14Marta Stankowska
asystentka nauczyciela

Swoją pracę z dziećmi rozpoczęła 7 lat temu w żłobku „Przystań Elfów” . Od zawsze marzyła o pracy z dziećmi, daje jej to ogromną radość i satysfakcję. Pani Marta jest osobą miłą, uśmiechniętą, odpowiedzialną, świetnie dogaduje się z dziećmi, a dzieci ją wręcz uwielbiają.

 

Photo2Wiktoria Czarnowska
nauczyciel wspomagający

Ukończyłam studia I i II stopnia na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym na kierunku pedagogika specjalna o specjalizacji socjoterapia. Jestem osobą otwartą, kochającą ludzi oraz pracę z nimi. Praca z dziećmi sprawia mi radość i satysfakcję.

 Grupa dzieci 6-letnich „Iskierki” – Zerówka

Photo6Iza Twarowska
wychowawca grupy
pedagog specjalny

Jestem absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego – kierunek edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą oraz studiów licencjackich w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie, na kierunku „Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną”. Dodatkowo ukończyłam dwa kierunki studiów podyplomowych – pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), a także pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i Zespołem Aspergera. Od czerwca 2022r jestem nauczycielem mianowany. Chętnie zdobywam nową wiedzę, ukończyłam kilka szkoleń m.in.. „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” , „Terapia ręki”, „Wykrywanie zaburzeń integracji sensorycznej” „Trener Umiejętności Społecznych i Poznawczych”, „Arteterapia- zmysłami w emocje”, „Pozytywna dyscyplina w grupie przedszkolnej” i wiele innych. Jestem osobą ciepłą, energiczną, otwartą i pełną zapału. W pracy dążę do bycia nauczycielem twórczym i  kreatywny. Dzięki moim pomysłom i różnym aktywnościom wywołuję uśmiech na twarzach moich wychowanków. Istotnym elementem mojej pracy jest zbudowanie z dziećmi atmosfery pełnej zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Niezwykle ważne jest dla mnie kształtowanie u dzieci postaw samodzielności oraz wiary we własne możliwości. Praca z dziećmi to wyzwanie i niekończące się źródło radości oraz satysfakcji. Bardzo wysoko cenie sobie relacje z rodzicami wychowanków, które staram się budować i rozwijać poprzez codzienną rozmowę. Moja praca to moja pasja.
Moim mottem życiowym od wielu lat są słowa Jana Pawła II ,,Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali”.

Photo9Oliwia Dyga
asystentka nauczyciela

Studentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie. Ukończyła kurs pomocy nauczyciela i kurs sensoraki. Swoją pracę zaczęłam prawie 3 lata temu i jest to jej powołanie. Od najmłodszych lat marzyła o pracy z dziećmi. Ma cechy pełne entuzjazmu i zapału, co bardzo podoba się dzieciom. Uśmiech i szczęście dzieci jest dla niej najważniejszym celem. Dokłada wszelkich starań, aby każde dziecko czuło się kochane i bezpieczne.

Grupa dzieci 6-letnich „Gwiazdeczki” – Zerówka

Photo1Dominika Radomska
wychowawca grupy

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna – wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z wychowaniem przedszkolnym na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, obecnie kończę studia magisterskie na tej samej uczelni na kierunku pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Chętnie zdobywam nowe doświadczenia, nie boję się wyzwań. W pracy ważne jest dla mnie, aby dzieci czuły się szczęśliwe i bezpieczne. Dążę do tego, by moi wychowankowie z dnia na dzień stawali się coraz bardziej samodzielni, staram się poznawać i rozwijać ich zainteresowania przez różnorodne aktywności. Jestem osobą radosną, empatyczną i cierpliwą. Praca z dziećmi jest moją pasją i źródłem inspiracji.

Photo5Natalia Kretowicz
asystentka nauczyciela

Jestem studentką IV roku studiów magisterskich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Praca z dziećmi stała się moją pasją, a każdy dzień spędzony z moją grupą budzi we mnie przekonanie, że jestem we właściwym miejscu. Z „Przystanią Elfów” związana jestem od 2019r. Dzieci każdego dnia uczą mnie cieszyć się z prostoty życia, często przypominając fakt, że naprawdę fajnie było być dzieckiem. Staram się, więc, wraz z Państwem malować obraz Ich dzieciństwa, by było w jak najbarwniejszych kolorach i wspaniale wspominane. Dzieci mogą nauczyć nas trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił tego, czego się pragnie. W życiu staram kierować się pełnym optymizmem i wiarą, że po każdej burzy wychodzi słońce.

Photo3Aleksandra Macikowska
nauczyciel wspomagający

Pedagog specjalny Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na wydziale Nauk Pedagogicznych. Podczas studiów ukończyła specjalizację z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz pedagogikę wczesnoszkolną. Ukończyła również naukę w Policealnej Szkole Zawodowej na kierunku „Asystent osoby niepełnosprawnej”, a aktualnie zdobywa wiedzę na kierunku „Terapeuta zajęciowy”. Doświadczenie zdobywała m.in. w ośrodkach szkolno-wychowawczych, przedszkolach terapeutycznych oraz fundacjach. Podnosi swoje kwalifikacje poprzez różnorodne szkolenia, kursy i staże. Jej największe zainteresowania zawodowe skupiają się na pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dysfunkcjami i zaburzeniami rozwoju. W swojej pracy dba przede wszystkim o indywidualne podejście do każdego dziecka, poczucie bezpieczeństwa każdego z nich i dobrą zabawę.

270101302_441000647486058_2994492803476878317_nMarta Pięta
psycholog
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas studiów ukończyła specjalizacje z zakresu psychologii klinicznej dziecka i rodziny oraz psychologii wychowawczej stosowanej. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Doświadczenie zdobywała m.in. w ośrodkach terapeutycznych, szkolno-wychowawczych, szkołach, przedszkolach oraz fundacjach. Podnosi swoje kwalifikacje poprzez szkolenia, kursy i staże, m.in. kurs Terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT oraz Staż terapeutyczny w Fundacji SYNAPSIS. Od dwóch lat współpracuje z Fundacją SYNAPSIS, prowadząc terapię indywidualną, grupową oraz konsultacje dla rodziców. Jej największe zainteresowania zawodowe koncentrują się na pracy z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju, przejawiającymi zachowania trudne oraz ich opiekunami. Stosuje techniki i metody wywodzące się z różnych podejść terapeutycznych w zależności od indywidualnych potrzeb, za podstawę swojej pracy przyjmując niezmiennie dążenie do zbudowania i podtrzymywania pozytywnej relacji z dzieckiem opartej na zaufaniu.


Internet (20)Karcz Katarzyna

Terapeuta Integracji Sensorycznej

Jest magistrem wychowania fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Pracuje w szkole podstawowej od 23 lat. Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła warsztaty przygotowujące do realizacji programu zajęć „Spójrz inaczej”, kursy z pedagogiki zabawy i organizacji dużych imprez, oraz pracy z dziećmi nadpobudliwymi i z zespołem Aspergera. Uzyskała certyfikat terapeuty SI, interesuje się integracją sensoryczną i wspomaganiem rozwoju dzieci. Uważa, że dzieci potrzebują wzoru, a nie krytyki. Ważne jest dla niej bezpieczeństwo, ponieważ sama posiada czworo dzieci i wie, że są one największym skarbem rodziców. Jest otwarta, łatwo nawiązuje kontakty, lubi pływać i podróżować.

 244213467_342677767654064_8630198939665831609_nLucyna Sieroszewska
nauczyciel religii
Magister z pedagogiki rewalidacyjnej i edukacji przedszkolnej na UKSW oraz absolwentka podyplomowych studiów teologicznych. Jest w trakcie podyplomowych studiów Język angielski w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Pracuje obecnie jako katechetka w przedszkolu w Przystań Elfów jak również w Markach w Szkole Podstawowej i w przedszkolach. Zawód nauczyciela i katechety sprawia mi wielką radość, gdy dzieci na naszych oczach rosną i stają się mądrzejsze. Zawsze ich pytam czy były grzeczne i dobre w domu i w przedszkolu. I mam nadzieję że na takich ludzi wyrosną.
Alona Habrielian
nauczyciel języka angielskiego

Adrianna Włodkowska
nauczyciel rytmiki

Krystian Piekacz
instruktor judo

Monika Matys-Szmit
instruktor zajęć tanecznych

Goławski Krzysztof
nauczyciel gimnastyki korekcyjnej
trener piłki nożnej